VÝHODY ZAPOJENÍ VAŠICH SLUŽEB DO APLIKACE SUPEROPERATOR
- Digitalizace ovládání a platby přes aplikaci on-line
- Zviditelnění, dostupnost Vaší myčky / služby pro široký okruh zákazníků
- Možnost vlastní aplikace pod vlastní značkou, vstup do administračního prostředí systému
- Příliv nových firemních i privátních zákazníků a navýšení počtu mytí
- Flexibilní cenotvorba podle sezónosti, denního času, tvorba cenových balíčků, paušálů pro různé skupiny zákazníků
- Znalost vašich zákazníků, podrobné statistiky a reporty
- Nový marketingový kanál pro komunikaci se zákazníkem
- Marketingová podpora aplikace Superoperator ze strany distributorů ( velké nadnárodní korporace )
- Rezervační kalendář pro rezervaci a platbu služeb jako je ruční mytí, mytí interiéru, pneu servis atd.
APLIKACE SUPEROPERATOR, APLIKACE NA MÍRU
Superoperator nabízí více variant spolupráce. Základní spoluprácí je zapojení se do již vytvořené aplikace Superoperator a s ní spojeného obchodního modelu. Aplikaci Superoperator využívají individuální zákazníci, kteří pomocí aplikace nakupují jednotlivá mytí / služby a platí on-line platební kartou vloženou v aplikaci. Dále aplikaci využívají firemní zákazníci, kteří využívají služby neomezeného mytí a různých dalších balíčků. Pro tyto služby Superoperator vykupuje jeden speciální mycí program / službu za předem dohodnutou cenu. Tyto mycí programy jsou pak fakturovány provozovatelem dané služby společnosti Spueroperator dle počtu realizovaných mytí. Tento systém se dá nazvat “roaming” mytí neboli výkup mytí. Další možností spolupráce je vytvoření speciální aplikace na míru s logem poskytovatele služby a dle jeho požadavků.
NABÍDKY PRO RŮZNÉ SEGMENTY ZÁKAZNÍKŮ
Aplikace je účinný nástroj pro tvoru loajálních zákazníků, nahrazuje slevové kartičky, kupony atd. Je to přímý nástroj, jak se zákazníky jednoduše a nenásilně komunikovat. Umožňuje přímou tvorbu cenových nabídek, balíčků pro různé skupiny zákazníků. Umožňuje také různé formy plateb on-line kartou, předplatby nebo fakturaci. Pokud například potřebujete vytížit Vaší myčku ve večerních hodinách, můžete zákazníkům nabídnout slevu na mytí od nějaké hodiny a komunikujete to přímo v aplikaci. Pokud máte skupinu Vašich VIP zákazníků, kteří myjí často, můžete pro ně vytvořit speciální programy nebo ceny a můžete jim nabídnout automatické rozpoznání SPZ. To znamená že zákazníci budou do myčky jezdit a předem navolený program se jim spustí automaticky, aniž by museli použít aplikaci a telefon.
HARDWARE A ADMINISTRATIVNÍ SYSTÉM
Společnost Superoperator vyvinula speciální patentovaný systém, který umožní digitální ovládání přístroje myčky. Pomocí takzvaného “Masterboxu” zapojí systém do stávajícího hardwaru tak, že oba systémy běží paralelně – tedy běžný způsob spouštění programu pomocí žetonu, kódu mince a vedle toho spouštění a platba pomocí aplikace. Digitalizace tak neprobíhá na úkor běžného užívání, přináší jen usnadnění pro ty, kteří preferují moderní způsob chytrých aplikací. Pomocí digitalizace se tak provozovatel dostane k důležitým informacím a datům o funčknosti přístroje, ale zároveň také získá kompletní znalost o zákazníkovi. Znalost zákazníka a možnost komunikace s ním je největší přínos digitalizace. Díky vstupu do jednoduchého administrativního systému si může provozovatel nastavovat různé ceny pro různé skupiny zákazníů, dále si může zobrazit podrobné statistiky mytí v čase, období, atd.